Společnost oslovila švédskou reklamní agenturu Abby Priest, aby vytvořila kampaň k jejich nové fotobance Adobe Stock, jejíž obsah má být modernější a méně klišovitý, uvedl server Adweek.com. Agentura tak vytvořila limitovanou edici oblečení s potisky nejznámějších obrázků ze své staré fotobanky.
Adobe proměnil notoricky známé ilustrační fotky v kolekci oblečení
PRAHA -
Společnost Adobe přišla se zajímavým a vtipným nápadem, jak propagovat svou novou fotobanku Adobe Stock. Proměnila tak své dnes již notoricky známé ilustrační fotky v designovou záležitost a nechala vytvořit sérii triček s potisky svých nejznámějších fotek.
Stalin mezi kompoty. Proč mělo socialistické Československo reklamu a jak znervóznila prezidenta Novotného
Etiketa pro Čechy: Bílé tenisky na nohou první dámy si prošlapaly cestu na Hrad. Kdy je toto obutí nevhodné?
Legínová kontroverze. Jak se elastické nohavice dostaly z tělocvičen do ulic. A neodhalují příliš mnoho?
Operace nosu některým lidem úplně změní život, říká špičkový plastický chirurg Kufa. Jak podle něj hezky stárnout?
Pylová sezóna: Jak poznat alergii u svých dětí?
Alergie je nepřiměřená reakce imunitního systému na běžné, obecně neškodné látky v okolním prostředí. Taková látka, která vyvolává alergickou...