Pátek 29. března 2024, svátek má Taťána
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Až 30 procent studentů nedokáže plnit své povinnosti. Je to nemoc

Prokrastinací, tedy chorobným odkládáním povinností, trpí podle odhadů deset až 30 procent studentů vysokých škol. Nejedná se přitom o lenost, prokrastinátoři nedokážou dokončit ani jednoduché úkoly, což je omezuje v pracovním i osobním životě. Odborníci na závislosti proto od ledna spustili webovou poradnu, kde lidé najdou testy a informace o prokrastinaci, ale také třeba o závislosti na internetu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R. Hledík

7. 1. 2011 21:04
Samozřejmě

0 0
možnosti

R. Hledík

7. 1. 2011 21:04
Samozřejmě

co je zdarma---toho si lidé neváží!!! Zaveďte školné, IHNED pro nečechy, tedy zejména pro Slováky, kteří stojí českou státní pokladnu kolem 4 miliard Kč, a posléze i pro naše lidi. Současně by se měly zvednout prémie za výborné studijní výsledky, samozřejmě, že z české kasy pouze pro eské studenty. Kdyby velmi chudý student měl výborné výsledky--- měl by samozřejmě dostávat stipendium.

A PROKRASTINACE ZMIZÍ JAKO PÁRA NAD HRNCEM !!!

0 0
možnosti

K. Křivan

7. 1. 2011 21:32
To zní rozumně.

Jenže politici a rozum......?

0 0
možnosti

A. Reček

6. 1. 2011 20:28
Ani se tomu nedivím,

vidím-li, jak zde na snímku student úsilovně se učí v hostinci, tak vědomosti do své kebule nenatlačí.  To musí chodit na diskotéky, různá párty atd. pak z nich budou mistři svého oboru.

0 0
možnosti

M. Pechar

7. 1. 2011 2:06
Re: Ani se tomu nedivím,

Vy jste zamlada na diskotéky, párty a pod. nechodil? Vy jste se vzorně dnem i nocí učil? Pak budete spíš výjimka pravidlo potvrzující.

0 0
možnosti

P. Fiala

6. 1. 2011 16:18
Poznámky k tématu

Kdyby nedokázali studenti plnit své mozkovny, nebyli by studenty, ale pracujícími.

Plní studijní povinností "neefektivně", věnují studiu-zkoumání více času, než je nutno. Proč tomu tak je?

Během předchozího studia jim vzdělávací systém nepředestřel "efektivní metody poznávání a zapamatování", nevysvětlili jim procesy probíhající v MOZKU, v jeho dílčích částech při poznávání a pamatování.. Neviděli rozvíjení se mozků dětí, když začnou mluvit nahlas či uvnitř a rozumět věcem a děním kolem sebe. Neviděli které části mozku se iniciují při shlédnutí reklamy v TV, a kde v MOZKU pak mají uloženu podvědomou informaci, takže roste spotřeba cigaret, alkoholu, čokolády, atd., atd. . Nikdo v nich nevzbudil ambice být vzdělaný či dokonce moudrý. Nikdo je vědomě příliž nemotivuje. A toto chápání fungování MOZKU a jeho funce PAMATOVÁNÍ je základ pro celoživotní vzdělávání.

Někdy se mi jeví, že porevoluční poslanci (vlády) málo dbají na požadavek doby, na vzdělanost, jistě mluví, mluví ale výsledky?. Jako by chtěli mít raději pasivní lépe ovladatelné občany, nežli občany kritické a tvořící nové hodnoty národní.

0 0
možnosti

K. Hosnedl

6. 1. 2011 15:01
Ja to nemoc ?

NE JE TO LENOST !

0 0
možnosti