Diskuze
Budoucnost: spokojený pacient, šťastný lékař. Cože?
Děkujeme za pochopení.
B. Hhh
Končně to někdo jasně popsal
Ano, geniální, ale nerudní lékaři a zcela diletantský personál nechápe své poslání.
Drží se hesla, čím delší fronta, tím lepší odborník.
J. Chaloupka
při popisu stavu našeho zdravotnictví máte v podstatě pravdu
Obvodní lékaři jsou v podstatě udžbáři, neschopnost či nezájem odborných lékařů zorganizovat si péči ,tak aby pacient zbytečně nečekal je katastrofální . Úroveň běžných oddělení v nemocnici a zájem o pacienta jsou sotva průměrné. Ale pozor pak je zde díky bohu obrovský kvalitativní skok pokud jde o oddělení JIP - vysoká profesionalta a světe div někdy navíc i obyčejný leč vzácný lidský přístup . Vše toto jsem si v nedávné době prošel a vzpomínka na lékaře a hlavně sestřičky na oddělení JIP Vinohradské nemocnice v Praze mne dodnes naplňuje úctou a obdivem. Co však nechápu je nedostatek tzv. nadstandartních tedy jednolůžkových pokojů za 1.000,- Kč denně je jich zoufale málo a musí se na ně čekat což je v dnešní ekonomické situaci nemocnic chyba. JINAK ZÁSADNĚ SOUHLASÍM S ČLÁNKEM - ŘEŠENÍM U ODBORNÝCH LÉKAŘŮ JE PLATB A U LÉKAŘE HOTVĚ NA RUKU A JEJÍ ZPĚTNÉ RYCHLÉ PROPLACENÍ POJIŠŤOVNOU. JEDINĚ TAK VZNIKNE MEZI LÉKAŘEM A PACIENTEM ROVNOPRÁVNÝ VZTAH PLYNOUCÍ ZE ZAPLACENÍ LÉKAŘI ZA KONKRETNÍ SLUŽBU A JEJÍ KVALITU.