Diskuze
Očkování z dětství v dospělosti už nechrání, varuje epidemiolog
Děkujeme za pochopení.
R. Vondřich
UTAJOVANÉ JEDNOSTRANNÉ OVLIVŇOVÁNÍ VEŘEJNÉHO MÍNĚNÍ O OČKOVÁNÍ V ČR
Jsme svědky MOHUTNÉ propagandistické kampaně k jednostrannému ovlivňováníveřejného mínění o očkování, kterou si zaplatila Česká vakcinologická společnostu PR agentury AMI Communications pod názvem “Vzdělávací akademie pro novináře oočkování.
Vidíme co se novinářka z ČTK na speciální “vzdělávací akademii” naučila.
Autorka článku z ČTK nesebrala odvahu se pod text článku podepsat a zatímzůstává v anonymitě.
Je si zřejmě vědoma manipulace, které se podvolila.
Je nepřípustné, aby veřejnoprávní instituce ČTK spolupracovala na kampani kjednostrannému ovlivňování veřejného míněnío očkování a tak porušovalapovinnost a poslání poskytovat objektivní, ověřené a všestranné informace prosvobodné vytváření názorů, kterou musí plnit ze zákona Zákon o ČTK č.517/1992Sb
Podrobné info o kampani naleznete zde
J. Poděbradský
No jooo, marketing, aby se zvýšila prodejnost očkovacích látek. Business je holt business .....