Netradiční figuríny prý mají nadcházejícímu svátku svatého Valentýna považovanému za oslavu romantiky přidat trochu syrovosti, řekla americkému listu New York Observer manažerka American Apparel Dee Mylesová.
ČTĚTE TAKÉ: |
Podle ní je jedině správné, že ochlupení neživých modelek vzbudí debatu o tom, co na ženském těle považujeme za krásné a přitažlivé.
Všechny tři manekýny ve výloze jsou brunetky, mají na sobě brýle a pod průsvitným prádlem je jsou jim kromě ochlupení vidět i bradavky. Firma ale boj vyholování zjevně vyhlásila i na internetu - na jejích webových stránkách totiž novou kolekci prádla předvádějí taktéž nevyholené modelky, všiml si britský deník The Daily Mail.
Značka American Apparel má s provokativním marketingem bohaté zkušenosti. V roce 2008 ji například žaloval světoznámý filmař Woody Allen, jehož fotografii společnost bez jeho svolení použila ve svých reklamách. Kontroverze vzbuzují i potisky triček - od nápisů hájících práva homosexuálů po obrázek vaginy s menstruační krví.