„Celkově se návštěvnost muzea nijak dramaticky nezvýšila. V sobotu byla 1200 lidí, ale třeba minulou sobotu to bylo ještě více. Zájem veřejnosti o vůz byl ale velký a lidé stále chodí, za dnešek ale ještě čísla návštěvnosti nemáme,“ řekla v neděli kolem 14:00 Dobisíková.
V muzeu se občas u vlaku tvořily krátké fronty zájemců. „Pokud se jim nechtělo stát frontu, obešli si muzeum a vrátili se, když opadla. Na vlak se návštěvníci hodně ptali i u pokladen,“ řekla mluvčí.
Ve voze z roku 1891 císař stoloval při svých cestách po železnici. Dvorní vlak Františka Josefa I. byl vyroben v roce 1891 ve vagónce Františka Ringhoffera v Praze na Smíchově. Technické provedení odpovídalo politickému a společenskému významu. Sloužil Františku Josefovi I., po něm ho používal i jeho následovník císař Karel I. Souprava mu posloužila i k odjezdu do švýcarského exilu v roce 1919. Vůz je jedním ze čtyř salonních vozů ve sbírkách muzea. Další je salonní vůz Františka Ferdinanda d ́Este z roku 1909, vůz barona Adolpha von Rotschilda z roku 1906 a vůz Ústecko-teplické dráhy z roku 1900.