Společnost oslovila švédskou reklamní agenturu Abby Priest, aby vytvořila kampaň k jejich nové fotobance Adobe Stock, jejíž obsah má být modernější a méně klišovitý, uvedl server Adweek.com. Agentura tak vytvořila limitovanou edici oblečení s potisky nejznámějších obrázků ze své staré fotobanky.
Adobe proměnil notoricky známé ilustrační fotky v kolekci oblečení
PRAHA -
Společnost Adobe přišla se zajímavým a vtipným nápadem, jak propagovat svou novou fotobanku Adobe Stock. Proměnila tak své dnes již notoricky známé ilustrační fotky v designovou záležitost a nechala vytvořit sérii triček s potisky svých nejznámějších fotek.
Přestaňte, Filipe, jste nevkusný. Opravdu ještě v 21. století vyvede muže z konceptu ženská bradavka?
Je to asi jistý druh autismu, říká o svém cukrářském umění nově korunovaný vítěz Peče celá země Vojtěch Vrtiška
„Hollywoodský úsměv“ z Turecka nemusí vydržet. Korunky upadají a ze zubů zbydou jen zbroušené pahýly
Ďábelská červená letos frčí. Nemáte-li odvahu se do ní zahalit od hlavy až k patě, vsaďte na rudé akcenty
Ke vzniku závislosti stačí jen krůček. Efedrin se za socialismu předepisoval na hubnutí, popisuje lékárník
Zvolte jméno roku 2024 a vyhrajte Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč
Každý týden můžete získat zajímavé balíčky od značek Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč. Hrajte s námi a získejte hlavní výhru, balíček s...