Boty značky Crocs se vyznačují především vysokým komfortem a funkčností, i proto svou popularitu nejdříve získaly u nemocničních a restauračních pracovníků a i dalších lidí, kteří tráví celé dny na nohou. V roce 2002, kdy značka Crocs představila své první modely, dosáhly zisky z prodeje jen za léto 100 milionů dolarů (přes dva biliony korun).
Nejošklivější boty na příští rok? Módní dům Balenciaga se spojil se značkou Crocs |
Gumové boty na podpatku samozřejmě vyvolaly bouři na sociálních sítích. Na twitteru pak dokonce někteří lidé očekávají, že po Crocsech na podpatku nemůže následovat nic jiného než konec světa.
I když si mnoho lidí nový model značky Crocs dobírá, prodejci si můžou jedině mnout ruce. Boty, které šly do obchodů s doporučenou cenou 45 dolarů (cca 995 korun), jsou již dnes vyprodané. K dostání jsou například na Amazonu, kde však prodávající notně využívají situace a nabízí tyto boty za více než 200 dolarů (cca 4420 korun).