Diskuze
V Británii nabízeli ke Dni otců knihu o Fritzlovi
Nápadité reklamy je jako šafránu. A bývá drahá. Když chybí inspirace i peníze, pomůže tradiční a osvědčený trik - šok. Naposledy na něj vsadil britský řetězec supermarketů Tesco, který na Den otců vystavil mezi dárkové předměty pro tatínky knihu o Josefu Fritzlovi.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
pepicek
21. 6. 2009 17:31
Novinky, smazte toho perverzniho hajzla z Webu
Novinky, smazte prosim toho perverzniho hajzla Fritzla z Webu, nebo si budu myslet, ze ho tam nejaky vas redaktor vyvesil z lasky k nemu. Nebo si rikate o problemy? Nechtejte abych se tzv. nasral. Neriskujte to ...
0
0
možnosti
No trade!
21. 6. 2009 13:42
Beztak to stáhli jen proto,
že vyděšení zákazníci k nim přestávali chodit, dobytci bezskrupulózní. Soudní žaloba by je nevzrušila.
Jsou věci, které by měly být pohřbeny, nikoli propagovány. Jestli jsou na tom tak špatně, že se chytají i tohoto stébla, budiž jim země lehká.
0
0
možnosti
Robin
20. 6. 2009 16:25
Samoobslužná pokladna
http://beznyzivot.mujblog.centrum.cz/clanky/Samoobsluzne-pokladny-v-supermarketu-42734.aspx
0
0
možnosti
idol
20. 6. 2009 13:05
Pepík Rakousko ve světě proslavil, ale ne tolik, jako Áda!
.......... rakousští slavní rodáci!
0
0
možnosti