Diskuze
Železničářům u Blanska ujel rychlík, 300 metrů couval bez dozoru
Děkujeme za pochopení.
Honza z Domazlic
Ze by zase ten Jiho-Cesky Svejkovismus?
Reditel Ceskych Drah dostava plat 400 tisic korun za mesic a jeho namestkove maji 200 tisic za mesic -a mezitim se jim tak sam od sebe rozjede v Cesku z kopce prazdny mezinarodni vlak. Ze by zase v tom byl ten Cesky Svejkovismus, a to kde neni ted na drahach dost kvalifikovaneho personalu hlidat a opatrovat trat a zajistit prazdne vlaky a kde ted bude na CD reditelstvi svadet vinu na jeden druheho?.
Ing. Jiří Maňoušek
ČTK kecá aneb jak to bylo doopravdy
Mezi Blanskem a Rájcí jezdím skoro denně. Tak tomu bylo i včera. Přijel jsem do Rájce osobákem v 11.37, hodili nás na 1. kolej, na 3. koleji stála souprava vlaku o málo mezinárodnějšího než je EC Jan Jesenius, tedy EC František Křižík z Bratislavy do Prahy. Tento vlak obvykle projíždí přes Rájec pár minut po 11 hod. Lokomotiva měla stažené sběrače, cestující asi pobral rychlík Punkva jedoucí asi o 10 minut později. Výpravčí o tom musel vědět, když ten vlak mimořádně zastavil a organizoval přestup. Usedl jsem do blízké provozovny s výhledem. Vedle porouchané lokomotivy stála dieslová lokomotiva, kolem poledne nastartovala a poodjela kousek směrem Skalice. Zhruba ve stejnou chvíli se pomalu rozjela souprava EC F. K. směrem k Brnu. I opustil jsem osvěžovnu a šel se podívat, co blbnou. Diesel stál na odstavné koleji, EC na jižním zhlaví přejížděla na 2. kolej. Musím podotknout, že mezi Blanskem a Rájcí se jezdilo jen po jedné koleji, takže rájecký výpravčí musel vědět, co se děje a přesměroval samovolně jedoucí soupravu bokem. Teprve potom projel víc mezinárodní vlak EC Jan Jesenius z Budapešti a po krátké zastávce pokračoval ve své pouti do Hamburku. Měl jet už kolem 10 hod, takže 2 hodiny zpoždění... Vrátil jsem se k rozpitému pivu a čekal na další dění. Tu a tam se někdo přišel občerstvit a zanadávat si, že informovanost cestujících je skoro nulová. Padaly i zvěsti o vykolejených vagónech. Až kolem 15 hod se začalo znovu jezdit.
O brzdových systémech toho moc nevím, možná startující diesel svými vibracemi něco uvolnil (?), sklon kolejí není 3,5 %, to má možná zubačka z Tanvaldu do Harracova, ale 3,5 promile.
A ať to vezmu z jedné vody. Irituje mě, že skoro měsíc po volbách do EP mě vyzývá žloutková strana, ať jdu volit a k tomu se na mě šklebí kandidáti KSČM. Pane Žaludo, zaslužte si své peníze!
Luděk
Re: ČTK kecá aneb jak to bylo doopravdy
Vida, jak zajímavé může být posezení v nádražní restauraci...Člověku by to pivo mohlo při sledování "cvrkotu" taky přestat chutnat.
Milan
Normální
jev, jak píšu na stránkách zabývajícími se přejezdy a haváriemi na nich. Na stránkách je i hodně videí ohledně drah a jejich "neomylnosti".
lutic
zazpívejme si-"na železnici,dějí se věci.."
Jinak vlakem dojíždím do práce rád a jen tak mimochodem,kdo se v práci nikdy nespletl? Mohu konstatovat,že když jsem kdysi dělal na vysokém napětí,dal jsem si setsakra pozor se splést,dnes už mám práci,kde se dají chyby napravit a lidské životy neohrožují..
Problémem je,že tam,kde jde o život by si dotyčný měl dát pozor,
to není jako přenášet papíry..Ale zase na sebe dotyčný může být pyšný.
Piloti Air France se též spletli jenom jednou.
Sewverin
Re: zazpívejme si-"na železnici,dějí se věci.."
O tom, ze se piloti Air France spletli, a nebo jestli se vubec spletli, nevime zhola nic...
V
ujety vlak 'necouva'
co je to za blblost, 'couvani' predpoklada pohyb pod kontrolou strojvudce, tohle byl proste ujety vlak a jestli jel popredu nebo pozadu je snad uplne jedno. Dokonce ujel snad bez pohonu, jen setrvacnosti.
buml
Re: ujety vlak 'necouva'
a muzete mi vysvetlit, jak se mohl setrvacnosti rozjet???
Pepa Polivka-Filozof
Ze by zase Cesky Svejkovosmus?
Reditel Ceskych drah dostava plat 400 tisic korun za mesic a jeho namestkove maji 200 tisic za mesic -a mezitim se jim tak sam od sebe rozjede v Cesku z kopce prazdny mezinarodni vlak. Ze by zase v tom byl ten Cesky Svejkovismus, kde neni ted na drahach dost kvalifikovaneho personalu a kde bude kazdy svadet vinu na kazdeho jineho?.
guymontag
3,5 procenta měl asi redaktor
A že to od sebe opisují,nebo je autor stejný,inu Mafra
Pavel
Re: 3,5 procenta měl asi redaktor
Na takovým kopci by to chytali až za Břeclaví :-) Nevšiml jsem si, že by na koridoru byla zubačka :-)
JK
Re: 35 promile?
Ano, dnes opravdu muze delat redaktora kazdy blbec bez spetky selskeho rozumu.