Diskuze
Párkrát se zadřel motor, ale české trabanty Afrikou projely
Děkujeme za pochopení.
miller
trabant
Nechci zlehčovat tuto cestu, ale opravovat několikrát zadřené motory, nevím co to jako vypovídá, jen to , že tyto vozy nebyly konstruovány na takovou zátěž, ale využila se jejich nesporná přednost, že se dají i v poušti rozebrat a uvézt do provozu. Jinak si myslím, že moderní komplikované vozy , např Tuareg ( při jeho děsivé poruchovosti a náročnosti na specializovaný servis ) by to zřejmě tak nevyšlo. Holt staré jednoduché vozy byly v mnoha ohledech vlastně lepší.To co vydržela Tatra Hanzelky a Zykmunda by dnes myslím nevydržel ani nový teréní vůz.
PoP
Diskuze?
KAM ZMIZELA DISKUZE VE ČLÁNKU O CIKÁNECH?
CÍTÍM SE SILNĚ DISKRIMINOVÁN!
bůhvíjaký olej vlastně dostali
Docela fajn náměty na zlepšení.
Už je nikdo nevyužije. Tlumiče vytloukli přetížením na roletě, vzduchový filtr se v poušti asi moc nechytal. Trabant vznikl, přestože na něj nedostali ocel, a je to skvělý stroj. No zkuste přejet Afriku s Lamborghini.
Pavel
BRAVÓ!
Gratuluji k úspěšnému dojetí do cíle!!! Jste šikulové a super, že vám vyšel váš plán. Udělali jste výpravnou expedici se vším všudy, navíc stíženou omezenou technikou. O to větší dobrodružství to muselo být! Dnes už takových dobrodruhů moc není...
Výborný nápad bylo psát reportáže z jednotlivých částí výpravy. Byla to příjemná změna oproti každodenní šedi.
Ještě jednou gratuluji!!!
hmm
Re: BRAVÓ!
vážení milení - co se divíte - jsou to fortelně a bytelně udělaná auta - a vlastně jako všechno z té doby. Kdy bylo vše vyráběno aby vydrželo. Mám podobnou historku z půle 70tých let, kdy se mi podařilo dostat se do zájezdu po Egyptě. z Káhiry autobusem až na Asuán. Foto vybavení byla stará Minolta a Směna za 3stovky, jedna na fotky druhá na diáky. No značná část osazenstva byla vybavena drahými značkovými děly a na to mé vybavení se pošklebovala. Mělo to ale krásnou dohru. Koncem prvního týdne začaly ty drahé aparáty stávkovat a bylo po fotkách a slavném focení. . Já fotila celou dobu, Pošklebovaná Směna zvládla i noční foceni Světla a stínu - prostě proto, že jsem dala na nekonečno a postavila na opěradlo židle. Materiálu jsem tím pádem měla dost a po návratu filmy vandrovaly po postižených drahými foťáky aby měli nějaké fotky. Jo a kupodivu - i když si myslím že spíš štěstím většina ani přeexponovaná ani podexponovaná.... A to nejsem žádný expert přes focení........to jen tak...
modrý hnůj!
BRAVO,GRATULUJI......
....je vidět,že tehdejší soudruzi z NDR a to před 40 léty uměli vyrobit dobré,levné a všem lidem dostupné spolehlivé vozidla. Dnešní imperialističtí kapitalisté,co ožebračují slušné lidi,se můžou jít tak VYCPAT......
KROKODYL
Re: BRAVO,GRATULUJI......
''Dnešní imperialističtí kapitalisté,co ožebračují slušné lidi'' - vy mate v hlave slusne nadelano, soudruhu.
broukpytlik
ceske trabanty
looooool
ceske trabanty, zlate ceske ruce, ceskej um, ceske stesticko :)
to snad nemyslite vazne s tema titulkama :)
Mgr. Milda
Je to na auta, vyrobená výhradně z odpadků, výkon
ale skutečná auta najedou 700-900 tisíc km bez větších oprav. Kdyby se tam vypravili také německým, ale západoněmeckým autem, třeba Mercedesem GL, tak by se o auta nemuseli start vůbec.
Bart
Re: Je to na auta, vyrobená výhradně z odpadků, výkon
Tak to zkus.
online
to jsem netušil
že jsou trabanty české. Měl jsem zato, že jsou z bývalé NDR.
skybedy
Přiznám se..
.. že jsem byl skeptický když jsem o téhle akci prvně slyšel, teď se klaním a gratuluji.