Diskuze
McDonald's čelí žalobě, Happy Meal prý využívá zranitelnost dětí
Děkujeme za pochopení.
P. Šulc
Marketing
To je ale opravdu nečekané, že děti dají přednost obalu se známou postavičkou, to byla zase jednou určitě moc hodnotná studie.
Děti nečtou složení, je jim jedno, jaký výrobce a s jakou pověstí ho vyrábí a z čeho. Děti zaujme chytře cílený marketing, jako je třeba přidávání známých postaviček k jídlu. A právě proto to McD. a podobní dělají.
Já na tom nevidím nic žalobyhodného. Poslední slovo by měl mít rodič a ne dítě. A když jsme u toho citového nátlaku, co takhle reklamy typu Provident apod.? To je podle mě mnohem nechutnější, když se tváří jako nejochotnější pomocníci na světě, ovšem jen za účelem navádění obyčejných lidí k půjčce ("Když nás paní Jana potřebovala, byli jsme tu pro ní. Zavolejte a pomůžeme i Vám!")...
S. Rehulka
Žalobců McDonalda....
....je mnoho, po celém světě ! Většinou jsou to vyčůraní blbci, kteří, místo, aby si na dobrý hamburger zašli tak jednou za měsíc, chodí na něj obden a to ještě dokáží sežrat tři, na posezení ! Pak jsou z nich tlustá prasata, která místo sportu a normální diety, se snaží vyzískat peníze od Maca ! A že děti touží po jejich levných, zdarma dávaných hračkách ? Konečné rozhodování by mělo být na matkách a ne rozmazlených fakanech ! Mámy nemají být lenivé, ale uvařit doma, tak jako to dělávaly ty před nimi. Když tak, dítě mohou vzit k Macovi za odměnu !
Toto veřejné mínění, namířené proti úspěšnému řetězu McDonald, dává tím za pravdu bandám asociálních anarchistů, kteří při jakékoliv příležitosti rozbíjejí McDonaldova okna, aby dokázali svůj "nesouhlas" s úspěšným velkokapitálem !