Diskuze
Reklama na alkohol ovlivňuje mladé nejen ve výběru značky, ale i množství
Čím více reklamy na alkoholické nápoje vidí děti a mladí lidé v televizi, tím více je konzumují. Studie prokázaly nejen to, že televizní reklama ovlivňuje výběr alkoholu, ale i to, že pod vlivem této reklamy se až několikanásobně může zvýšit počet vypitých sklenek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
J. Nový
31. 10. 2016 7:04
"Od 16:00 do 19:00 se televize musí vyhnout reklamě na alkoholické nápoje, zejména pak na ty, které mají vysoký obsah alkoholu.
.
Tak Italové už jsou o mnoho dál, než u nás, kde se veškerý boj proti závislosti soustředí na kuřáky. I proto mohou vaše děti v odpoledních hodinách v TV vidět , proč nebyla pruská invaze do Irska (nebo Skotska?) a nikomu nevadí, že děti mohou denodenně ty reklamy na alkohol sledovat, ačkoliv reklama na cigarety je již dávno minulostí.
0
0
možnosti