Diskuze
Špatné známky nic neřeší, míní někteří odborníci. Podle nich je možné jiné řešení
Děkujeme za pochopení.
J. Orlík
Největší problém dnešního školství je, že každý kantor má za to, že bez znalostí jeho předmětu nemůže normální člověk žít. Vůbec si neuvědomují, že oni celý život omílají tutéž látku furt dokola, proto mi vždy pije krev, když se mluví o tom, že kantor sice učí jen 4 nebo 5 vyučovacích hodin denně, ale další dvě má na přípravy, třeba doma. Zatímco žák nebo student má takových předmětů mnoho, ne pro všechny má buňky. Proto vždy říkám, že učitel je od slovního základu učit. A to není, bratru, nic jednoduchého ale mnohdy na to kantoři vůbec neberou ohled. Pro toho, kdo není na přírodní vědy, pro toho se škola stává noční můrou. Podobně, jako pro technicky založené studenty, kterým ale nejdou jazyky. Například. Málokterý učitel je schopen skutečně naučit, a u matematiky, fyziky a chemie to platí dvojnásob. Ale je fakt, že takto to bylo i za komančů. Abych netvrdil, že to jen dnes.
A proto, ze ne kazdy ma bunky na vsechno mame ruzne druhy skol. Mame skoly zamerene technicky, humanitne a umelecky. A pak jeste ucnovske obory. Nebojte, kazdy si najde na co ma.
J. Lepka
Jan Werich zvolal : Dva baráky plný spisovatelů! Tady je sice jen jeden, plný odborníků a přesto jde české školství do (_._)
Jasne, 1.9. rozdame zakum asi tak milion jednicek a pak 30.6. vysvedceni se samymi jednickami a vsichni budou blbi a spokojeni. Jen by me zajimalo, co ma delat nekdo, komu zalezi na vzdelani, kdyz ma jen jednicky. Jak pozna, ze mu neco nejde ?