Smutným hrdinou následujícího vyprávění je tak Petr Dimun z volebního štábu ČSSD, který se v rozhovoru pro jedny noviny pochlubil, jak hodlá se svými spolustraníky vést kampaň. Ponechme nyní stranou úvahy o tom, jestli je lepší očerňovat konkurenční partaje namísto vysvětlování vlastního programu, a podívejme se na jednu klíčovou větu. V ní se Petr Dimun chlubí tím, že prostřednictvím internetu zapojí do kampaně i obyčejné lidi a to na adrese www.programzabackoru.cz.
Normálně byste očekávali, že po zadání této adresy do webového prohlížeče se vám zobrazí stránka s prezentací, v horším případě pak zpráva, že se na ní stále pracuje. Skutečnost však překoná i ta nejdivočejší očekávání: vítá vás zde text "Dimune, nejdřív konej potom mluv!!! Tvoje Parkujeme.cz."
Ano, zmínka o doméně padla v médiích ještě před tím, než si ji ČSSD zaregistrovala. Těžko říci, jestli to bylo jen opomenutí, anebo naprostá neznalost internetových zvyklostí. Strana se nyní bude muset draze vykoupit, anebo začít s jiným jménem, které už ale nebude mít takovou mediální pozornost, jaké se dostalo té první. A když si vzpomenu na jeden svůj rozhovor s doménovým spekulantem, který mi tvrdil, že je dnes v dobré náladě, tak mi udělá dobrou cenu – pouhé čtyři milióny, bude to pro sociální demokracii pěkně drahá zkušenost.
Ponaučení je tedy jednoduché: doménové jméno si registrujte ještě dříve, než jej poprvé vyslovíte. Pak už může být pozdě.