Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Jak na mrtvé pixely?

Takzvané mrtvé pixely, tedy takové obrazové body, které nefungují anebo aspoň ne tak, jak by měly, bývají největším postrachem majitelů moderních zobrazovačů. Jak se s nimi vypořádat?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tibor

16. 10. 2007 17:57
testování v prodejně

podle mě je to hovadina. proč by měl zákazník mít možnost testovat monitor a vysírat.

jedna možnost tu je, že by platil za ztracený čas obchodníka (550,-/hodinu) + amortizace potřebného hardware (počítače, který je k tomu potřeba)

ale jesti se vyplatí si zaplatit zhruba půlhodinu, která by vyšla minimálně na 500,- bez DPH????????????

Jinak kdo si myslí, že solidní prodejce se má ze zákazníka podělat a hodinu s ním strávit zdarma se plete. Ten zaměstnanec stojí peníze a když je na monitoru zisk cca 200,- a zaměstnanec stojí  tak cca 500,- za hodinu (plat + daně + další náklady)

0 0
možnosti

Vasekpasek

16. 10. 2007 22:01
Re: testování v prodejně

Podle mě je hovadina, co píšeš. Právě při nákupu monitoru se vždy vyplatí nechat si jej nejdřív zapnout, pořádně prohlídnout a případně otestovat. Dělal jsem to tak zatím vždycky při nákupu monitoru a nikdy jsem s tím neměl vůbec žádný problém.

Druhá věc je, že zaměstnanec rozhodně nestojí 500,- za hodinu;) A třetí, že ten zisk rozhodně není jenom 200 za monitor:)

0 0
možnosti

Borivoj

16. 10. 2007 14:40
Divný článek

Představte si prodejnu, kde milion lidí stojí frontu a když se konečně dostanete na řadu, chcete si monitor otestovat sami. To je pěkná pitomost. Mluvím z vlastní zkušenosti (Ostravská Alfa...velký prodejce). Monitor vám přinesou zabalený v krabici a podají vám ho. Žádné bližší ohledání není možné. Styl: Buď ber, nebo nech bejt, když budeš mít vadný pixel, máš smůlu. Takzvaná "vychcanost česká". Prakticky žádný prodejce z důvodů šložitosti a pracnosti nenechá zákazníkovi otestovat monitor na místě. Takže tak.

0 0
možnosti