Diskuze
Jak na mrtvé pixely?
Děkujeme za pochopení.
Tibor
testování v prodejně
podle mě je to hovadina. proč by měl zákazník mít možnost testovat monitor a vysírat.
jedna možnost tu je, že by platil za ztracený čas obchodníka (550,-/hodinu) + amortizace potřebného hardware (počítače, který je k tomu potřeba)
ale jesti se vyplatí si zaplatit zhruba půlhodinu, která by vyšla minimálně na 500,- bez DPH????????????
Jinak kdo si myslí, že solidní prodejce se má ze zákazníka podělat a hodinu s ním strávit zdarma se plete. Ten zaměstnanec stojí peníze a když je na monitoru zisk cca 200,- a zaměstnanec stojí tak cca 500,- za hodinu (plat + daně + další náklady)
Vasekpasek
Re: testování v prodejně
Podle mě je hovadina, co píšeš. Právě při nákupu monitoru se vždy vyplatí nechat si jej nejdřív zapnout, pořádně prohlídnout a případně otestovat. Dělal jsem to tak zatím vždycky při nákupu monitoru a nikdy jsem s tím neměl vůbec žádný problém.
Druhá věc je, že zaměstnanec rozhodně nestojí 500,- za hodinu;) A třetí, že ten zisk rozhodně není jenom 200 za monitor:)
Borivoj
Divný článek
Představte si prodejnu, kde milion lidí stojí frontu a když se konečně dostanete na řadu, chcete si monitor otestovat sami. To je pěkná pitomost. Mluvím z vlastní zkušenosti (Ostravská Alfa...velký prodejce). Monitor vám přinesou zabalený v krabici a podají vám ho. Žádné bližší ohledání není možné. Styl: Buď ber, nebo nech bejt, když budeš mít vadný pixel, máš smůlu. Takzvaná "vychcanost česká". Prakticky žádný prodejce z důvodů šložitosti a pracnosti nenechá zákazníkovi otestovat monitor na místě. Takže tak.