Diskuze
Karlova univerzita chce mezi dvoustovku nejlepších škol
Děkujeme za pochopení.
P. Fiala
Úroveň GDP a vzdělávání v ČR
V GDP jsme na 44 místě (viz https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/index.html" target="_blank" rel="nofollow">https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/index.html). A naši lídři nejskvělejší univerzity ji vedli k tomu, že je dnes hodnocena pod čísla 101-199? O čem to svědčí? Snad ne o tom, čím nevzdělanější lid-občané, tím lépe se ovládají? A úroveň řízení vzdělávání v předchozích letech? Ještě, že někteří z nás volili VV, jinak by jednotné měřítko úrovně výsledků vzdělávání nebylo uvedeno do používání. O které měřítko jde. Inu o jednotné státní maturity.
t. moravec
Re: Úroveň GDP a vzdělávání v ČR
Takto to nelze hodnotit. Zebricek je sestavovan bez ohledu na velikost skoly a jeji zamereni. Skoly velke skoly se silnou prirodovedou v anglosaskych zemich maji v tomto srovnani vyhodu. To ze dopadla UK docela dobre, i kdyz MFF+PrF predstavuji co se tyce velikosti a poctu studentu jen malou cast univerzity, je docela vyhra. Pokud se tyto obory neposili, nezle ocekavat lepsi umisteni. A obavam se, ze posileni taky nelze ocekavat, protoze pro absolventy techto oboru u nas neni moc zajimava dalsi perspektiva.