Tomorrowland navíc jako jedna z výjimek nabídne sestřih z dění v televizi, odvysílá jej zcela výjimečně MTV Europe. Díky tomu jej uvidí i čeští diváci. Právě tuzemští teenageři festival znají a touží po něm, jak vyplývá z průzkumu mezi mladými.
Tomorrowland se zároveň stal jednou z nejvyhledávanějších akcí planety tohoto roku. Podle statistik společnosti Viagogo, největšího prodejce vstupenky na světě, na tento festival elektronické hudby chtělo lístky 1,5 milionu lidí. Uspokojeno však bylo jen 400 tisíc zájemců. Atakoval tak zájem srovnatelný o světový fotbalový šampionát konaný v Brazílii. Společně se tak staly dle statistik Viagogo nejžádanějšími globálními akcemi letošního roku.
Proč je festival úspěšný?
Podle průzkumu mediální společnosti Axocom drtivá většina českých mladistvých ve věku 16 až 24 let legendární festival znají a stejně jako jejich vrstevníci z celého světa, i oni ve velkém na festival chtějí. Belgický festival je specializovaný na elektronickou hudbu, za deset let trvání získal své renomé nejen díky předním DJs, kteří na něm vystupují, ale zejména bohaté produkci.
Na letošní Tomorrowland se prodalo 400 tisíc vstupenek (základní vstupné stojí 235 eur) a festival vydělal 95 milionů eur. Tedy absolutní jedničku v oboru co se výdělku týče.