Diskuze
Push-upky míří do propadliště dějin, přednost dostává komfort
Letos tomu bude 25 let od zrodu nejslavnější reklamy všech dob - spotu na podprsenku Wonderbra, na níž na černobílé fotografii od Ellen von Unwerthové vedle nápisu „ahoj, kluci“ hledí Eva Herzigová na svá ňadra. Později v témže roce stejnou vycpanou push-up podprsenku pochválila v deníku The New York Times Kate Mossová, když prohlásila „i já mám výstřih“.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
3. 1. 2019 5:24
Dav chce být blbnut. Říká se tomu marketing, neboli vytváření potřeb, které ani neexistují.
0
0
možnosti
K. Novák 181
3. 1. 2019 10:32
Kdo ho očekává a čeho se ten konec bude týkat? Lidí,života,planety....???
0
0
možnosti