Pátek 19. dubna 2024, svátek má Rostislav
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

U módních značek nakupuje ve Francii čím dál méně lidí, přednost dávají ‚sekáčům‘ a domácímu šití

Velké značky prodávající konfekční oděvy spolu soupeří, aby do svých obchodů nalákaly spotřebitele na slevy. V posledních deseti letech ale velkým značkám klesl obrat o 40 procent. Kromě poklesu kupní síly a zvýšení prodeje přes internet za tím stojí další jev: „Je to jednoduché, nechodím už vůbec do obchodů,“ říká Pauline, která pracuje jako technická redaktorka jednoho start-upu zabývajícího se nemovitostmi.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KS

Tyhle řetězce si nechávají šít oblečení ve Vietnamu a Bangladéši, aby to pak prodávali za desetinásobek nákladu. Za půl roku se to vytahá, za rok rozpadne.

0 0
možnosti
Foto

Ale ale, ve Francii se snižuje kupní síla? A proč asi? No, kdo chce kam...

0 0
možnosti
KS

Francouzům se kupní síla nesnižuje. Snižuje se průměrně.

0 0
možnosti