Diskuze
U módních značek nakupuje ve Francii čím dál méně lidí, přednost dávají ‚sekáčům‘ a domácímu šití
Velké značky prodávající konfekční oděvy spolu soupeří, aby do svých obchodů nalákaly spotřebitele na slevy. V posledních deseti letech ale velkým značkám klesl obrat o 40 procent. Kromě poklesu kupní síly a zvýšení prodeje přes internet za tím stojí další jev: „Je to jednoduché, nechodím už vůbec do obchodů,“ říká Pauline, která pracuje jako technická redaktorka jednoho start-upu zabývajícího se nemovitostmi.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
KS
K41a32r46e69l 94S88t48r16ž16a45n70o93v33s83k62ý
9. 9. 2019 17:34
Tyhle řetězce si nechávají šít oblečení ve Vietnamu a Bangladéši, aby to pak prodávali za desetinásobek nákladu. Za půl roku se to vytahá, za rok rozpadne.
0
0
možnosti
D77a27v67i29d 24M71a26t58e33j33u
9. 9. 2019 7:15
Ale ale, ve Francii se snižuje kupní síla? A proč asi? No, kdo chce kam...
0
0
možnosti
KS
K48a27r38e82l 58S46t83r79ž23a22n77o98v55s96k59ý
9. 9. 2019 17:33
Francouzům se kupní síla nesnižuje. Snižuje se průměrně.
0
0
možnosti