Pátek 19. dubna 2024, svátek má Rostislav
130 let

Lidovky.cz

Magazín

V Německu se stalo hitem ‚chytré prádlo‘ s čipem, pomáhá upřednostnit lásku před posedlostí mobily

Chytré prádlo s čipem od společnosti Deutsche Telekom, které je propojeno s mobilní aplikací. Pokud tráví partner/ka příliš času na telefonu a zanedbává společný milostný život, stačí se přiblížit a aplikace nastaví v telefonu mód „láskyplné chvíle“. foto: Reprofoto/Youtube: Telekom erleben

Berlín - Nápad prodávat spodní prádlo se zabudovaným čipem, které pomůže uživatelům bojovat se závislostí na mobilních telefonech, původně zamýšlela německá telekomunikační společnost Deutsche Telekom jako drobný žert. První sady „chytrého prádla“ se však vyprodaly během šesti týdnů, napsal britský deník The Times.
  8:16

Listopadová móda ‚zapáchala‘. Deodoranty byly nedostatkové zboží, umělá vlákna naopak všude

Set určený pro milence posedlé mobilními zařízeními sestává ze dvou kusů spodního prádla v sytě růžové barvě, které má v kapsičce na zadní straně zabudovaný čip. Ten lze propojit s mobilní aplikací, kterou si oba partneři nahrají do telefonu, a prádlo pak slouží k odlákání pozornosti od mobilu k milostným aktivitám. Ten z partnerů, který má pocit, že ten druhý se právě věnuje telefonu více, než svému protějšku, se může v prádle projít kolem něj. Čip se v té chvíli spáruje s aplikací, a v telefonu tím nastaví modus „láskyplné chvilky“.

V tomto nastavení telefon blokuje veškeré příchozí hovory a zprávy a začne přehrávat playlist s romantickými písněmi. Podle Deutsche Telekom tak má partnerům dopřát chvilkový oddech od technologií a pomoci jim soustředit se jeden na druhého.

Victoria’s Secret: andělské prádlo nestačí, výpravné kostýmy a účast hvězd jsou podmínkou

„Inteligentního prádla“ vyrobila firma pouze pilotních 1000 kusů. Souprava v ceně 25 eur (640 korun) ale z pultů rychle zmizela a poptávka dál trvá. „Chceme, aby mladé páry s naší pomocí dokázaly lépe bojovat s odcizením způsobeným digitálními technologiemi. To prádlo je úmyslně poněkud absurdní produkt, protože humor je často nejlepší způsob, jak získat něčí pozornost a začít s ním komunikovat,“ vysvětlil mluvčí Deutsche Telekom Wolfgang Kampbartold.

Autor:

Kdy dát dětem první kapesné a kolik?
Kdy dát dětem první kapesné a kolik?

Kdy je vhodný čas dávat dětem kapesné a v jaké výši? To jsou otázky, které řeší snad každý rodič. Univerzální odpověď však neexistuje. Je ale...