Diskuze
Větné rozbory češtinu nevylepší. Učit by se měla jinak
Víte, co je epifora, aliterace, dysfemismus nebo metonymie? Pokud ne, nemuseli byste taky uspět u maturitní zkoušky z českého jazyka. A umíte rozlišit vedlejší větu příslovečnou účelovou od vedlejší věty příslovečné přípustkové? Záporná odpověď znamená, že byste se nemuseli na střední školu s maturitou vůbec dostat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
LP
29. 7. 2017 15:38
Škola učí jako za císaře pána. Základní znalosti do hlavy nabouchat a jinak vědět, kde najdu ostatní. Dívat se na různé vědomostní soutěže v TV, to je přehlídka zbytečných vědomostí. Matematika: sestrojit trojúhelník podle vět SUS, USU a SSS jsem potřeboval párkrát, jsem stavař. (a+b)2 nebo na 3, pouze v Matematických rekreacích kdysi v Tech.magazinu, vyšší matematiku skoro vůbec a dnes v době kalkulaček a programů různých výpočtů, teprve ne, stačí vědět jak zadat vstupní data. A jestli v Zimbabwe těží uhlí nebo uran, k čemu to vědět? Škola se musí racionalizovat.